KLACHTENREGELING

We doen ons best om alle activiteiten goed te laten verlopen en toch gaat er af en toe iets mis. Een klacht hebben is niet prettig maar kan een aansporing zijn om zaken te verbeteren. Mocht u een klacht hebben over een activiteit van de Volksuniversiteit, neem dan contact op met ons. Vergeet daarbij niet duidelijk te vermelden over welke activiteit, op welke dag en op welk tijdstip uw opmerking gaat. Laat alstublieft ook uw telefoonnummer achter, dan kunnen we, makkelijk contact met u opnemen.
Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld.


Klachten graag schriftelijk indienen (of per email) ter attentie van de voorzitter. Info@vuwestland.nl. Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen.
In geval u moeite heeft met de wijze van lesgeven van een docent verzoeken wij u eerst met de betrokken docent te overleggen.

Naar aanleiding van uw klacht nemen wij op korte termijn contact met u op, hetzij schriftelijk, hetzij telefonisch.

Ons streven zal altijd zijn om tot een - voor alle partijen bevredigende oplossing - te komen.